Resengan

Dla fanów naruto


#1 2008-04-20 11:54:31

Kisame Hoshigaki

Mizukage

9478804
Zarejestrowany: 2008-04-19
Posty: 145
Punktów :   

Zasady Walki

Na tym forum zasady są kompletnie odmienne niż na innych, tak, żeby walczyło się przyjemniej, sprawiedliwiej i ogólnie, żeby nie było zamieszania podczas walki.
1. Walki odbywają się na gg. Osoby, które chcą walczyć wymieniają się swoimi numerami.
2. Osoby, które chcą walczyć wybierają sędziego walki (Kage, Legendarny Sannin, Mistrz Anbu lub ktoś inny, jeśli zgodzi się Kage) i dają mu swoje numery gg.
3. Sędzia zakłada konferencję i kiedy walczący są gotowi rozpoczyna walkę.
4. Podczas walki, gdy jedna z osób atakuje, to musi tak pisać:
(przykład) <kumuluję chakrę i wykonuję pieczęci> (tylko genini i uczniowie akademii muszą tak pisać) Katon: Housenka no Jutsu!! (obojętnie jakie jutsu, to zależy czym chcesz atakować) i odlicza:
- jeśli walczy z shinobim na tym samym poziomie:
8
7
6
5
4
3
2
1
0
- jeśli walczy z shinobim lepszym o jeden poziom:
9
8
itd.
-jeśli walczy z shinobim lepszym o dwa poziomy:
10
9
itd.
- jeśli walczy z shinobim lepszym o trzy poziomy:
11
10
itd.
-jeśli walczy z shinobim lepszym o cztery poziomy:
12
10
itp. itd. ^^
(Jounin i Anbu są na tym samym poziomie)

- jeśli walczy z shinobim słabszym o jeden poziom:
7
6
itd.
-jeśli walczy z shinobim słabszym o dwa poziomy:
6
5
itd.
-jeśli walczy z shinobim słabszym o trzy poziomy:
5
4
itd.

W czasie odliczania przeciwnik musi zrobić unik lub obronne jutsu (pisząc w <>). Jeśli tego nie zrobi traci tyle HP ile jest napisane w opisach jutsu, więc każdy powinien w sygnie mieć napisane ile dane jutsu zabiera HP
Tak przeprowadzona walka daje rzeczywistą przewagę shinobim o lepszych poziomach, ale tak zawsze jest im wyższy poziom, tym lepszy ninja.
5. Po wykonaniu każdego jutsu piszemy w [] ile pozostało nam chakry.
6. Nie można atakować dwa razy pod rząd, ale można wykonać obronę lub unik i zaatakować w jednej turze.
7. Zwykłe obronne jutsu nie może obronić przed silnym jutsu.
8. Walkę kończy i rozstrzyga sędzia.
9. Są możliwe trzy wyniki:
wygrana, przegrana i remis
10. Przegrywa ten, któremu zostanie mniej HP lub wyczerpie chakrę.
11. Po walce sędzia kopiuje całą walkę (rozmowę na gg) i umieszcza na stronie.
12. Podczas walki sędzia może chwilowo ją przerwać mówiąc stop jeśli wystąpią jakieś błędy. Może on również zdyskwalifikować jednego lub więcej walczących za walkę nie fair.
13. Niemożliwe jest zrobienie uniku przed silnym jutsu.


Kisame Hoshigaki
                                                  Mizukage z Kiri-Gakure
                                    Chakra: 317.500 (opaska Kiri-Gakure 67.500)
                                                         Kasa: 400.000 Yen

                                                         Podstawowe jutsu:
              Kawarimi no Jutsu [500ch], Bunshin no Jutsu [20ch/ sztuka], Henge no Jutsu [100ch].

                                                                 Jutsu:
Raiton Raigoki no Yoroi [1000ch], Raiton Raikyuu no Tatsumaki [5000ch, 5000HP], Shunshin no Jutsu [500ch], Bakuretsufuu [5000ch], Jutsu Ukrycia we Mgle [5500ch], Byakugan [5000ch, 5000HP], Jyuken [3500ch, 3500HP], Hakke Rokujuuyonshu [5000ch, 5000HP], Suiton Sujinheki [500ch], Souirou no Jutsu [500ch].

                                                              Silne Jutsu:
3 Bramy [10 000ch], Hakke Hyakunijuuhachishou [30 000ch, koniec walki], Suiton Daibakufu no Jutsu [25 000ch, 25 000HP], Mizu Bunshin no Jutsu [500ch/ klon], Chidori Nagashi [25 000ch, 25 000HP], Suiton Suishouha [25 000ch, 25 000HP], Suiton Suiryuudan no Jutsu [20 000ch, 20 000HP], Kuchiyose no Jutsu [10 000ch], Chidori [10 000ch, 10 000HP], Jujujen Bunshin no Jutsu [100 000ch].

                                                             Własne Jutsu:
          Suiton Tsunami no Jutsu [lvl3- 200 000ch, koniec walki], Przyzwanie wody [15 000ch], Raiton Isonade no Tatsumaki [25.000ch, 25.000HP] 
                                                       Byakugan lvl3 [10 000ch].

                     Ekwipunek: 10 kunai, 10 shuriken, 10 metalowych linek, opaska Kiri-Gakure
                                                             Demon: Isonade
                                           Zwierzę: Wodny Smok, chakra= 317.500
                                                          Artefakt: Samehada
                                                         Wygrane pojedynki: 0
                                                        Przegrane pojedynki: 0
                                                  Bloodline: Suiton, Raiton, Fuuton

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bakugan-mistrz.pun.pl www.shinobizkonohy.pun.pl www.gra-pokemon4.pun.pl www.slanderers.pun.pl www.nfl.pun.pl